Äntligen ledig

Ja då sitter man här igen i soffan med kaffekoppen och det är söndag...skulle egentligen jobbat idag men när jag vaknade idag kände jag att det får vara nog för denna veckan det har nog blivit ca 65 timmar ändå denna veckan. Butiken börjar nu ta form och det är faktiskt riktigt kul att se hur det blir nu. Veckan har det varit fullt upp måndag tisdag var det jobb länge och i onsdags så slutade jag tidigt så jag och Maria var i Malmö, Maria var på casting för ett nytt tv-program som ska sändas i vår någon form av frågesport så det ska bli spännande att se hur det går om hon kommer med eller ej. innan vi åkte till Malmö så var jag hos läkaren för min psoriasis och fick lite medicin för det och det verkar som det hjälper bra....skönt.
I torsdags så var det ju alla hjärtans dag, Maria hade bokat en behandling på Hälsans Hus det var hur mysigt och avslappnade som helst ända fram till vi skulle upp ur badet och jag fick blodtrycksfall och höll på att säcka ihop men det gick bra. I fredags kväll var vi på middag hos Mårten och Madde det var riktigt najs och mycket god mat fick vi. Igår var det jobb åter och på kvällern var vi på bio och såg Sweeney Todd en väldigt konstig film som man kan säga att den var både bra och dålig, det var lite musikal stuk över den mycket sång i filmen, men samtidigt en väldigt svart historia, ska inte berätta för mycket om någon vill se den.
Idrottsmässigt är det både upp och ner denna veckan. HV har det ju väldigt tungt just nu med många skadade och två raka förluster men behåller stabilt serieledningen, det går ju inte att förneka att man saknar kinnarps och den fina stämningen där. Rögle har åter börjat spela stabilt sedan Kenny kommit tillbaka efter sin skada på onsdag är det derby mot Malmö, jag tror inte vi åker ner och kollar denna gången eventuellt blir det att kolla på tv om dom visar den matchen och rent statistiskt ser det ju bra ut Rögle har 2-0 i inbördes möten denna säsongen....låt oss hoppas att trean kommer med.

Nej nu ska jag försöka göra lite nytta
Lev väl mina vänner.

Kram
Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0