Bokrea

Igår slutade jag i vettig tid för en gångs skull, så jag och Maria sprang ner till stan och skulle shoppa lite jag gick till Intersport och skulle kolla efter ett par skor och Maria gick till Hemtex men det blev inga napp för någon av oss. Vi möttes upp på Åhlens där jag till min glädje fick se att det var bokrea köpte mig en bok bara men den verkar vara riktigt bra, den heter Svensk Maffia och är skriven av Lasse Wierup och Matti Larsson, boken är en kartläggning av de kriminella gängen. Maria köpte ett ljus och nya bordstabletter så nu har vi det färgglatt och fint i köket.

Maria gick precis och la sig och jag ska läsa lite innan sporten och se hur det gick i Elitserien.

Annars är allt bra med oss, hoppas det är det med er som läser med...
Lev väl mina vänner
Kram
Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0