Det är mycket nu...

...lindrigt sagt, ombyggnaden på jobbet fortskrider ch nu börjar man kunna urskilja den nya butiken växa fram men det är fortfarande mycket kvar. Idag skulle det vara min fridag egentligen men vi har plockat om den långa färskvarulinjen och fick till det riktigt riktigt bra tycker jag, så nu jäklar ska vi börja sälja varor med.
NÄr jag kom hem hade min underbara sambo lagat jätte god mat, hon är helt fantastisk med hennes stöd när jag jobbar så här mycket. Maria började sin praktik på Brunnbygård i måndags och det verkar som det blir riktigt bra.

I kväll står det hockey på agendan, det är derby mellan Malmö IF och Rögle BK, hade tänkt att åka och kolla på matchen men struntade i det så det får bli att följa via nätet. Sedan tänkte jag att jag skulle se på Uppdrag granskning det skulle vara någon uppföljning på avslöjandet på köttskandalen, måste ju se hur det går med våra kolegor.
I morgon blir det jobb hela dagen och sedan är det färskvaru möte på kvällen. Fredag blir det nog After work med bossen och sedan hockey......ska bli kul

Annars är allt fint i skåne.
Lev väl mina vänner
Kram
Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0