Söndags slapp

Söndagen har mest bestått av slappe, och det har varit väldigt skönt, det har varit en tuff vecka. Efter en veckas ledighet var man tillbaka i byggröran på jobbet i måndags nu börjar det bli riktigt jobbigt och mycket som måste göras, veckan som kommer blir en värre nu ska frysdiskarna flyttas och nya mejeri avdelningen ska börja byggas den gamla är riven, det är väldigt jobbigt men samtidigt väldigt kul.
Annars i veckan så har det inte hänt så vansinnigt mycket det stora glädjeämnet var i onsdags när Maria fick svaret att hon får den LIA som hon så gärna ville ha, och vi hoppas att det kommer leda till ett jobb efter examen. Helgen har inneburit jobb fredag kväll och lördag för min del, Maria är lite sjuk så det är väl tur att jag har jobbat så jag inte blir smittad av henne, igår åt vi mat från kina restaurangen och det var riktigt mumsigt. Idag var vi en sväng på Väla på förmiddagen men ingen av oss var på shopping humör så det blev inget vidare handlat jag köpte mig en klippmaskin till håret och Maria köpte medusin på Apoteket, sedan har det var slappe nästan hela dagen Anders och Britt (svärmor & svärfar) var på besök och bjöd på fika i eftermiddags det var trevligt det var länge sedan jag träffade dom.
I övrigt glädjer jag mig åt framgångarna för HV det ser ju helt klart mycket bra ut just nu....men även om det ser bra ut så ska man ju aldrig ta ut segern i förskott men jag tror starkt på nytt SM-guld i år, då hoppas vi att man får se lika glada miner som dessa....:)

image27

Tyvärr så ser det lite mörkt ut för Rögle BK Almtuna borta i morgon sedan på måndag en kanske direkt avgörande match mot Björklöven.

Nu blir det soffan för resten av kvällen

Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0