Efter ytterligare en lång dag....

....så ligger jag här på soffan på min värmedyna och försöker lindra min värkande rygg, men vad gör väl det, vad gör väl det. Efter denna sagolika urladdning i Lindab Arena vi fick se i kväll. 6-2 skrevs slutresultatet till och 5071 åskadare gav hjältarna stående ovationer efter matchen, spelarna fick komma in  på isen och dansa....underbart.
Jämfört vad man sett i tidigare matcher var detta ett helt nytt RBK. Det var fart rakt mot mål samma vägvinnande spel som vi såg i början på säsongen. Dock är jag fortfrande orolig för PP det såg stundtals mycket blekt ut, men viljan fanns där och det kom även mål i PP idag.
Jag lyckades även komma över en troffe från dagens match....MIcke Gaths trasiga klubba:)
På lördag är det match igen borta mot Skellefteå och den ska givetvis ses på någon utav stans pubar:)

Lev väl mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0