.....

...jag skriver ingen rubrik, jag är så oerhört tom inombords.
Jag kan ju börja med ett par svar på föregående kommentarer. Pelle ja det blev kvalserien...FBK het guldkandidat absolut. Och Lotta du kan ge dig fanpå att vi klarar kvalserien.
Alltså det finns inget att säga om dagens match...det är så man önskar att man var i samma tillstånd som ett av sällskapen i restaurangen så man inte hade mints i morgon att man varit där överhuvudtaget...fast vakna med baksmälla och läsa i tidningen..nja det hade kanske inte varit bättre det.
 I alla fall 54-24 i skott och 3-6 i slutresultat säger ju det mesta, har gjort en snabbanalys av matchen och jag kunde snabbt räkna till att Link gjorde tre mål på kontring. Rbk bränner två frilägen i första väldigt tidigt och jag tror att det sätter sig på psyket. Det var ett nervöst och i det närmaste rädd lag som inledde matchen, och spelet som fanns i slutet av matchen mot FBK var precis som bortflugit.
Men det är en match kvar och vi har chansen att visa vad vi vill.

En sak som var oerhört kul att se idag eller rättare sagt höra var, när det återstår 2 minuter av matchen man ligger under  med 3-6 och är klara för kvalserien då börjar klacken skrika VI ÄLSKAR RÖGLE, och nästan alla på sittplats klappar händerna, det är kärlek till laget, tror inte många lag i elitserien hade upplevt det på sin hemmaplan...RESPEKT.

Jaja dags att bryta ihop och komma igen, och ladda för en helvetes dag på jobbet i morgon.

Lev väl mina vänner

RÖGLE VI GER OSS ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0