:)

Ett litet ljus i mörkret kom i kväll, efter ytterligare en helvetesdag på jobbet så beslutade jag mig för att i alla fall äta gott i kväll och dricka gott...tanken var god stekte på en fin köttbit slog upp ett glas rött och satte på kanalplats 17 TV4sport för att följa Malmös öde, och spöket Leksand satte käppar i hjulet för Malmö för tredje året i rad. Alltså inget Malmö i kvalserien.
Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen..och den är enormt stor nu, men ska man se det hockeymässigt är det faktiskt synda att Malmö som förvandlats från Redhawks till Babyhawks inte kom längre, när unfa hungriga pojkar som visar hjärta går in i ett lag med kris och vänder en hel stad då tycker jag att man är värda att gå längre faktiskt. Men nu gick dom på pumpen i kväll och missade Play Off, samtidigt skickar jag ett stort grattis till Ljungby och Troja som traskade rakt genom Allsvenskan till Play Off platsen...och jag måste ju säga det hade varit riktigt kul att åka till Sunnerbohov och kolla ett "derby" mellan troja och RBK, sist jag var där fick jag pris för att ha kommit längst ifrån målet i puck kastar tävlingen:)

I alla fall en flaska rött, en god middag och en bra hockeymatch senare är man på ett betydligt bättre humör än man var igår vid denna tiden.

Jönköping here we come

Lev väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: kjelle

det ska blir roligt o se malmö o rögle i samma serie nästa säsong:)

2009-02-27 @ 23:42:23
Postat av: Lotta

Rögle visade inte så mycket mot HV men det hade man kanske inte förväntat sig.

Hoppas nu att dem tränar ordentligt inför kvalserien. Jag tror Rögles spelstil passar mycket bra där och jag har svårt att tänka mig att de andra lagen ska ha något att sätta emot.

Hoppas de tror på sig själva!

2009-03-01 @ 21:29:58
URL: http://rogletjejen.blogspot.com
Postat av: Nea.

Har du sett Titanic II? :)

2009-03-01 @ 21:37:53
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0