Helgen passerad

Så var även denna helgen passerad, tiden går ju så oerhört fort. Igår var det hockey fest så det blev en lång dag, kvällen innebar utgång men det kändes helt meningslöst hade lika gärna kunnat stanna hemma för vi kom ut så sent.
Helgen har ju inneburit LG hockeygames och det gick ju mycket bra för Sverige som gick obesgrat genom turneringen, RBK hade två spelare med i truppen Kenny Jönsson och Mattias Tjärnqvist, den sist nämda spelade bara en match och blev tydligen skadad vad eller hur vet jag inte. Jag har försökt att få tag i information men utan resultat, jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt utan att han kan vara med på torsdag borta mot Frölunda, en match som för övrigt ska ses på plats, och jag hoppas innerligt att vi får skandera "honken är vår idol". Det verkar som det ska bli stor uppslutning med RBK fans.
Ligger för övrigt och kollar på kalla fakta nu, i kväll är det fortsättning på det dom började visa förra veckan om hur det går till med dunhanteringen, fy fan så sjukt säger jag bara.

Lev väl mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0