I natt jag drömde något som....

....jag aldrig drömt förut.
Nej jag drömde inte att det var fred på jorden jag drömde inte heller att det var strejk på pripps. Men jag tror att jag kommer nog aldrig drömma det igen, jag var väldigt förvånad när jag vaknade upp ur denna klara och starka dröm. Det är inte ofta man kommer ihåg vad man drömmer om natten, och när jag vaknade undrade jag väldigt mycket vad budskapet var med denna dröm.
Så vad drömde jag?
Jo jag drömde att jag spelade hockey...i Rögle BK....mot frölunda, på väg in mot tredje perioden hade vi 5-0 med oss och jag hade gjort fyra av dessa mål...skum dröm.
Efter att ha läst på olika forum och bloggar så är det stor oro att The Abbotts kommer lämna RBK. Kan det varit därför jag var med och spelade i natt? Eller kan det varit för att Demén blivit skadad och dom behövde fylla ut "super kedjan" ?
Jaja den som lever får se jag tror att svaret kommer komma nu under landslagsuppehållet.
Daniel Roth skrev i dag på sin blogg på HD.se att det var inte mycket hockey nu när det är uppehåll, men det skulle komma en artikel i morgondagens HD om Rögle, det skulle inte vara något stort påstod han....men han är allt lite lurig och jag är oerhört nyfiken på vad detta gäller. Undra om man kommer kunna sova i natt och vad man drömmer då?!?

Lev väl mina vänner
Stefan


Dagens citat:
"Du missar 100% av alla skott du INTE skjuter" 
Wayne Gretzky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0