öl...

...är gott. I dag har varit en konstig dag,vaknade väldigt tidigt av telefonen som ringde....dom kom inte in på jobbet men det löste sig till slut..normalt när man får ett telefon samtal vid den tidpunkten på dagen så tror man att man har försovit sig så det blev ingen vidare skönhetssömn idag. Men i alla fall så blev det en hel del gjort här hemma städa tvätta diska.... så jag gjorde mig förjtänt av en liten omgång av den fantastiska drycken ÖL.

Match mot Skellefteå borta var det..på förhand en mycket tung uppgift ett lag som är väldigt svåra borta. Men hjältarna gör sin bästa borta match på väldigt länge visserligen inkaserar dom en förlust till, dock i sudden, men dom visar ändå hjärta och kämpar och smäller tillskillnad från tidigare bortamatcher. 1 poäng är bättre än noll,  men visst  i dag och saken hade varit mycket mer biff än karré.

Min analys säger: med starkt stöd från publiken och samma spel vi såg i torsdags på följande två hemmamatcher så kommer vi fixa biffen och ES är säkrat för säsongen 09/10 och Abbotts kommer stanna.

Söndag i morgon...och jag är i mood för en photosession.....den som lever får se...jag lovar inget,

Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0