På fronten intet nytt....

....och då pratar jag förstås om bröderna  Abbott, borde komma något dom närmaste dagarna det är ju sagt att dom skulle bestämma sig under uppehållet och det är ju snart slut. Sedan är det en fråga till som börjat rulla i mitt huvud...Kenny Jönsson? Hur blir det med kungen? Kommer han lägga av, eller fortsätter han? Skulle han fortsätta vilket jag tror han gör så tror jag ju definitivt att han gör det i RBK. Ja det är kanske lite för tidigt för att fundera över det, men RH borde ju börja hårdjobba nu.
Först ut är ju torsdagens match borta mot Frölunda, det är ju helt omöjligt att säga hur det kommer att gå men jag tror och hoppas på 3-poäng igen. Slutresultatet kommer skrivas till 3-5 efter mål i tom kasse av Mads Bödker, som gjorde ett mål för Danmark i helgens os-kval.
 Annars då?
Jo fan det pendlar mellan hopp och förtvivlan, ryggen gör inga framsteg. Var ute och gick en liten runda i kväll och jag känner av det när jag går tycker det är riktigt lustigt, men jag ska komma igång ordentligt med träning och gympa för att sedan kunna stärka upp...kanske får kontakta Kungen och se vad han har för råd att ge.
Mycket jobb blir det i veckan, men det får gå känner mig ganska taggad.

Lev väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rögle vinner imorgon. Jag känner det på mig. Abbott väntar med besked, (fast det vet du säkert redan) till säsongens slut. Bra tycker jag, fast hade vatt bättre om dem sagt "klart vi spelar i Rögle nästa säsong!" Har goda förhoppningar om Rögle är kvar i ES och det är dem ju..... eller hur?

2009-02-11 @ 21:10:02
Postat av: Lotta

Det var då jag som skrev inlägget. Namnet kom inte med av nån anledning... förvirrad som man är. =)

2009-02-11 @ 21:11:13
URL: http://rogletjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0