Tidig dag idag...

...gick hem tidigt från jobbet idag, kände mig allmänt hängig och ont i halsen så jag gick hem och la mig och sov. Sov nästan hela eftermiddagen, och nu i kväll är man lika trött ändå. Håller nog på att åka på en ordentlig jäkla förkylning, men jag ska i alla fall gå till jobbet i morgon så får vi se hur det går.
Hockeyn i kväll består av två matcher MoDo-HV Som slutade 4-6 och det hjälper ju RBK väldigt mycket eftersom det inte blir något större poängglapp, den andra matchen är DIF-Timrå som i skrivande stund står 4-1 och det är inte bra för våran del, nu måste det bli vinst hemma mot MoDo på torsdag. AIA kommer under morgondagens träning befinna sig i Gripenhallen för att ge grabbarna lite extra inspiration och tändvätska...själv kommer jag nog inte vara på plats eftersom det är på förmiddagen, Men jag hoppas verkligen att det är det som kommer att locka fram hjärtat och spelglädjen.
På torsdag så är det huvudmatch från Lindab Arena i Canal+ så då får vi trevligt besök igen...nice.

Lev väl mina vänner
Mitt hjärta det dunkar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men du. Om du är publikvärd så borde du veta vem Jimmy Nilsson från Klippan är? Han jobbade som publikvärd innan iaf, men nu har jag inte sett honom där på ett tag. Han är en vän till mig.

2009-02-17 @ 22:24:37
URL: http://rogletjejen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja o ja, det vet jag ju vem det är, jag tror inte han är med på alla matcher, han brukar inte vara med på samlingen, hans far är med också. Vi står inte i samma del av arenan heller så det är inte så ofta jag träffar han, du får hälsa när du pratar med han

2009-02-18 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0