31??!!?!

Godmorgon!!
Har precis klivit upp och sitter och äter frukost och avnjuter en kopp kaffe, ska strax bege mig till jobbet. Har en lång dag i dag 11-21.15 och i morgon jobbar jag mellan 7-18......sedan anser jag att jag har semester eller nästan i alla fall ska ju jobba lite grann nästa vecka men det är så lite så detär inte mycket att prata om. I går var en ganska lugn dag jobbade hela dagen så det blev inte så många knop gjorda gick och lade mig tidigt så jag känner mig riktigt utvilad nu, skönt.
Så vad händer i helgen, ja i kväll blir det nog hem och duscha sedan blir det nog sängen direkt. I morgon, ja vad händer då?? Hmmm någon fyller år i morgon, ja just det det är ju för sjutton jag som fyller år, 31 herregud vad tiden går fort. Det var någon som sa till mig innan jag fyllde 30 att efter 30 så accelrerar tiden i en extrem hastighet, och visst fan går det fort, nästan lite onödigt fort. Så i morgon blir nog lite fira, fast inget allvarligt, jag och Maria ska nog gå ut och äta en bit god mat. Fast ska jag vara ärlig så känns det mer som jag fyller 18 än 31....typ för 13:e gången:)
Söndag ska bli en riktig slapp dag, vi ska planera våran semester lite sedan hoppas vi på bra väder så det kanske kan bli en tur till stranden, den som lever får se.

Nu är det dags att bege sig till jobbet, ha en underbar helg allesamans

Dagens citat:

"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig. Jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än."
Brian, 7 år



Over and out.
Stefan


Kommentarer
Postat av: härensjö

Hoppas ni fick en härlig helg och att sommar vädret blir bättre! Här skiner solen och det är 34 grader idag. Det ska vara regn period här, men har inte sett mycket av den.

2007-08-05 @ 08:20:40
URL: http://harensjo.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas du fick en bra födelsedag med god mat och mycket tårta!! Ringer någon kväll... Tänkte om du kanske kan hjälpa mig och förklara skillnaden på ett par systemkameror. Mamma fyller 50 och ska få en i present... Kram kram

2007-08-05 @ 12:39:57
Postat av: harensjo

Oooppsss....glomde att gratta! grattis stefan!

2007-08-05 @ 17:38:53
URL: http://harensjo.blogspot.com
Postat av: Pelle

Jasså, så du har hunnit gå och fylla år också under tiden som jag har varit i Halmstad. Wow - 31, nu är du ju snart lika gammal som jag ;-)
Grattis i efterhand!

2007-08-06 @ 08:42:19
URL: http://www.synthfan.blogspot.com
Postat av: Maria

Stor puss till finaste 31-åringen som finns :)

2007-08-06 @ 18:29:06
URL: http://rosavinter.blogg.se/
Postat av: fam KArdebratt

Ett stort grattis till världens bästa kaffedrickare. Hoppas att din födelsedag var toppen. Förra årets födelsedags kalas var ju himla trevligt Stefan. Må så gott / fam KArdebratt

2007-08-06 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0