Äntligen.....

Jaha då var det äntligen en hel veckas underbar semester som ligger framför mig det ska bli helt underbart. Igår kväll var jag och hämtade Maria på tåget när hon kom hem från Way Out West, hon hade haft det jättebra och var lite trött när jag hämtade henne.
I morgon ger vi oss i väg på en liten minisemester till Bohuslän vi hade tänkt oss att tälta men efter att ha sett väderleksrapporten i kväll kom vi fram till att det kan bli lite blött, så vi har bokat vandringshem.
Helgens stora glädje ämne måste jag ju säga är att FBK bra lyckades få 2-2 mot MIF....det bådar ju gott.. Sedan ett annat glädje ämne är ju att en gammal hjälte gör come back i HV tröjan nämligen Mika Niskanen, säger bara -Stabilt.

Nu ska vi fortsätts spela in våra kassettband:)

Dagens Låttips: Bob Sinclar & Cutee B - Sound of freedom

Ha det fint nu mina vänner.

Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas ni får det bra på er semester. Bohuslän är ju sååååå vackert.....
Må så gott från oss i fam kardebratt

2007-08-14 @ 11:50:18
Postat av: Härensjö

Hahaha.....ja ja, 2-2 nu. Vanta du bara! men jag ska erkanna att jag ar lite orolig for den har sasongen. Tycker de har varvat lite lustigt.

2007-08-15 @ 05:07:49
URL: http://harensjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0