Lördag kväll

Lördags kvällen spenderas alldeles ensam hemma i Östra Ljungby. Efter en vecka av mycket jobb känns det faktiskt skönt att ta det lugnt en kväll. Vi var bjudna på en kräftskiva i kväll, Maria gick dit men jag avstod på grund av att min mage havererade fullständigt i veckan, misstänker att det är magkattär(har lite problem med stavningen) så denna veckan har varit väldigt kaffelös kan jag säga, tog mig en funderare och beslutade mig ganska snabbt för att dra ner lite på mitt hiskliga kaffemissbruk och att börja dricka med mjölk i stället det ska tydligen vara lite mildare mot magen. Veckan har varit ganska händelselös som sagt mest betått av jobb men nu är det tillbaka i gamla vanliga gänger med slut på semestrar och sådant som ställer till det.
Det stora glädje ämnet idag är ju solklart att HV smiskade MoDo med 2-1 i frottécupens final......och det bådar riktigt gott.......go Kenta go. Fick även nyhetsbrev från WIC-85 i veckan att innebandyn börjar dra i hop sig till elitserie spel med sina förberedande träningsmatcher.
Dags att snutta kudde...

Lev väl....

Kram
Stefab

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Stefan :) Hoppas att du hade det bra ändå ikväll, fast du stannade hemma. Festen gick fint, men jag misstänker ett par myggbett, samt en liten nätt bakfylla söndag. // Mary

2007-08-26 @ 01:26:34
URL: http://rosavinter.blogg.se/
Postat av: Härensjö

Tjena Stefan,
Du far krya pa dig! jag haler mig mest till coca cola har. Kaffet har i Thailand ar inget markvardigt. De har is kaffe som faktiskt smakar riktigt gott.

2007-08-26 @ 03:52:54
URL: http://harensjo.blogspot.com
Postat av: Helen

Tjenare kaffe- galning !
Trist att du inte mår riktigt bra. DU hade nog behövt vara med på fotbollpremiären ikväll....
JAg ska ge dig ett tips drick te istället för kaffe....
/ KRam Helen

2007-08-26 @ 16:08:40
Postat av: Pelle Albertsson

Trist att du inte mår ok - kaffedrickande är inget för tunnisar ;-)
Men allvarligt talat krya på dig - magproblem är inget
kul, tro mig jag har varit där. Dags att packa väskan och dra till fotbollspremiären i töråshallen senare ikväll!

2007-08-26 @ 16:30:40
URL: http://www.synthfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0