Njutning

Denna dagen har gått i njutningens tecken. Hade en mycket lugn dag på jobbet och riktigt roligt också det var en jäkla massa munhuggning på jobbet idag men det är bara kul så länge det är på den nivån att alla har glimten i ögat fortfarande. Sedan var det hem och ladda tvättmaskinen och försöka få lite rena arbetskläder, fan vad skönt att man har speciella kläder på jobbet man sliter ju inget på sina privata kläder:)
Gjorde även ett tappert försök att hämta igen ett par timmars förlorad sömn gick väl så där min lite slumrat blev det i alla fall. Efter det åkte jag till Maria och hon bjud på mat som tack för att jag hämtade henne i natt kycklingfilé och ris blev det, mumma.
När vi hade ätit bestämde vi oss för att cykla in till stan och äta en glass, det var skitmycket folk ute på stan, kanske inte så konstigt med tanke på det väder vi hade det var faktiskt en riktig sensommar kväll.
När vi satt och lapade på våra glassar så kom vi på den briljanta iden att vi skull hojja ut till stranden, sagt och gjort så gjorde vi så. Vi satt bara där och njöt, havet är helt fantastiskt mäktigt det får verkligen tiden att stanna och man blir så oerört lugn och harmonisk när man hör bruset från vågorna, så nu känns det nästan som semestern är på ingång.......hmmmm det är nog en aptitretare på vädret jag kommer ha när jag är ledig som kom idag:)

Dagen turisttips: Råbocka strand i Ängelholm 1,6 mil sandstrand.

Detta var allt för idag

Lev väl mina vänner

Over and out
Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: Helen

MAn kan nästan tro att du är lite kär i livet just nu.... Om inte annat så låter det som att du är väldigt kär i MAria.... Jätte kul vi är glada för din skull...kram på dig från fam KArdebratt

2007-08-02 @ 15:50:23
Postat av: Stefan

Ja men vad bra då går ju mitt budskap fram:) vi får försöka ses till början på veckan, jag ¨åker upp på måndag

2007-08-02 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0