Forekold!!

Nu ska jag vara en riktig man, just en RIKTIG man. Jag har blivit förkyld som satan och det är riktigt synd om mig. Kände när jag vaknade idag att något inte stod rätt till men tänkte att man får nog försöka men det funkade inte så bra på jobbet det började snurra i huvudet och folk undrade vad det var med en så det var bara att gå hem och lägga sig och vila, så dagen har mest tillbringats på soffan framför tv:n och intagit ingefärs te.
Gårdagen var riktigt trevlig. Började med att ta det riktigt lugnt sedan blev det lite stök i lägenheten, efter att ha pratat med Maria bestämde vi att jag skulle komma ner till Helsingborg och hämta henne sagt och gjort slängde in kameran i bilen och tänkte passa på att plåta lite, blev inte så mycket plåtat, fångade dock en bild:image3

Tycker nog att bilden talar sitt tydliga språk HIFs fans är inte så nöjda med Babis Stefanidis övergång till rivalen Malmö FF, det pratades även om på radion att ett gäng "hulliganer" hade stormat planen när HIF had eträning i lördags, ska det verkligen behöva gå till så här i idrottsamanhang, visst att det växlas härda ord på planen, men detta är lite väl överdrivet.
Efter detta åkte vi upp till Ängelholm och avnjöt en riktigt god middag och bara slappade, Maria var väldigt trött efter långa dagar på Helsingborgs festivalen. Så hon förtjänade att bli bortskämd:)
Detta var allt för denna gången......

Dagens förkylningstips:
Ta 6-7 ganska stora skivor färsk ingefära koka upp i lite vatten, låt dra och häll i lite honung. Det smakar inte gott men det hjälper

Over and out
//Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0