Första riktiga inlägget.

Ja då var denna dag till ända. Har varit en lugn och skön dag har mest slappat det känns verkligen att man behöver lite semester. Började med att vakna upp i Ängelholm till ett strilande hällregn körde Maria till Helsingborg och hennes praktik på Helsingborgsfestivalen, hon ringde för en liten stund sedan och hon jobbade fortfarande. Själv tänker jag gå dit och vara lite rund under fötterna. På fredag kommer Jimmy, tror även att Gunde och Julia kommer.
Förmiddagen slet jag hårt på soffan och betade av en film som jag lyckades slumra till, efter det så blev det lite mat och handling, alko förrådet är fyllt för helgen.
I kväll slängde jag upp kameran på axeln och gav mig ut med bilen och tog en liten utflykt blev inte så mycket plåtat men jag hittade ett par nya ställen som jag inte sett innan och det är ju kul, nu har jag ändå bott här isnart 5 månader så man börjar känna sig riktigt hemmastadd, jag kommer bli en riktig skåning:)
I morgon är det jobb som gäller igen lång dag 8-19.15 men det brukar gå ganska fort sedan är helgen här....nice

Ja det var lite om min dag, rörigt så det förslår men det får ni lära er att leva med:)

Kommentarer
Postat av: Michael Härensjö

Tjena,
Vet inte om du kommer ihag mig, Michael Härensjö. Så du håller till i Ängelholm. Hur trivs du med att vara skåning nu! :)
Läste något om Gunde, kan det var Christian Gunnarsaon, kommer ihåg att han var kallad Gunde. Du får hälsa till honom isåfall.
Jag håller ju till i Thailand sedan 5 år tillbaka. Kika gärna in på min blogg.
ha det
Michael

2007-07-26 @ 14:09:52
URL: http://harensjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0