Pappa Stefan

Ja idag känns det verkligen som man varit en familjefader för en jättefamilj. Vilket tjat det har varit idag, men men det går väl över hoppas jag men man kan ju tyvärr inte vara på mer än en plats och göra en sak samtidigt hur mycket man än vill. Fy fan vad jag längtar efter semester och lite ledighet nu men måndag vecka 33 kommer det skina en stor sol från en klarblå himmel jag lovar det gör det.
Jag har fått känlsan idag för första gången denna "sommaren" att folk verkligen behöver sol nu annars blir det aldrig slut på gnället.
Har precis avnjutit en ljuv sallad och till det en Skåne guld 2,8 av bästa årgång, det är en middag för en karl det.
Kvällen kommer inte bli lång och den kommer tillbringas på soffan så man kan vila upp sig inför helgen, fick precis SMS från Maria det verkar vara kaos på Hbg festivalen.....hoppas det löser sig för dom.

Synd att det inte är lite längre fram på året nu då hade det varit hockey, och då hade man förmodligen fått se #27Lance Ward alls våran hockey gud smälla på lite......men den som väntar på något gott......

Dagens låttips: Helt Off - Babylonsjukan
Over and out.
Peace
Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Pe

Solen vecka 33? Jag var helt övertygad om att den skulle komma när jag fick semester förra veckan men inte då! Men vi får väl hoppas att den kommer förr eller senare. Bara 2,8%? Då leder jag med 2,2%!!! Hockeyn känns ungefär lika avlägsen som solen just nu. Men eftersom jag ska på träningsläger med handbollen nästa vecka så är väl hockeyn lika långt framme med träningen. HV kommer att få storstyk av FBK även den här vintern. Men jag måste erkänna att en eventuell kedja med Ward, Melin och judas-Ledin känns tuff att möta! Ha det bra Stefan!

2007-07-26 @ 23:12:22
URL: http://www.synthfan.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, man kan inte låta bli annat än att beröras av bilden. Speciellt som man själv gillar att fotografera, precis. När kommer det upp lite bilder på den här nystartade bloggen då?

2007-07-26 @ 23:58:44
URL: http://www.mittlivsomanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0