Söndag när den är som bäst.

Jaha då var det söndag, återigen en dag där man inte fått så mycket vettigt gjort. Började dagen med en rejäl sov morgon det var välbehövligt och skönt, sedan har dagen mest bestått av internet surfande och lite småplock i lägenheten. Känner ett enormt sug efter att ge mig ut att plåta lite idag, så det får nog bli så, lovade att jag skulle hämta Maria i HBG när hon hade jobbat färdigt så jag åker nog ner dit lite tidigare och plåtar lite sedan blir det en tur till Ängelholm ska bli så kul att åf träffa Maria igen hon påstod att det inte räknades när vi träffades i HBG i fredags med tanke på min promillehalt..........kan nog ligga en hel del i hennes påstående:)
Jag hoppas att jag kan få med henne på att kolla på en film i kväll det borde nog inte vara så svårt.
Kaffe, vad vore livet utan denna underbara dryck hällde precis upp en kopp och konstaterade att det var precis vad jag behövde, detta svarta guld skulle jag helt enkelt inte klara mig utan.
Nu ska jag även ladda upp min första bild här på bloggen, fick se fullmånen igår kväll precis innan jag skulle krypa ner i sängen. Molnen passerade i vad som syntes som en hisklig hastighet det såg riktigt fräckt ut, är ganska nöjd med resultatet, undra om grannen är det som stog i fönstret och kollade misstänksamt på mig :)image2

Så nu ska jag ställa mig iordning, så här kommer....
Dagens låt tips:  This is my life - Kim Larsen

Over and out.
Stefan

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag hoppas du dricker det enda riktiga kaffet med den lila extra - Löfbergs Lila. Annars då - tuff helg förstår jag? Bara några månader i skåne och redan dansk/skånsk musiksmak - Kim Larsen! Vad kommer härnäst - Peps Persson, Olsen Brothers eller Aqua ;-)

2007-07-29 @ 21:38:00
URL: http://www.synthfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0