Trött som hell

Tisdag kväll och dagen har varit lite halvrörig. Det funkade bra på jobbet så ingen vidare stress idag, ganska skönt när man inte är helt hundra kry. Efter jobbet fick jag ett härligt uppdrag först åkte jag hem till Östra och bytte om sedan åkte jag till Ängelholm och hämtade kaffe på MAXI passade på att samtidigt hämta Maria och köra henne till Helsingborg för att sedan ta mig tillbaka till Bjuv och lämna kaffet och äta en delikat kvällsmat på Fyrkanten när denna var intagen var det åter till Östra och min underbara soffa. Sjönk ihop under filten tillsamans med ett eminent magasin vid namn DigitalFoto och djupt försjunken i min tankar om hur jag ska bli en bättre fotograf så hörde jag att allsång frog igång, kan väl inte påstå att det var någon höjdare i kväll. För att stilla mitt sug efter att ge mig ut på äventyr med kameran så startade jag upp tv-spelet och körde två matcher hockey på NHL vilket gav två segrar efter lite slit. Usch jag vill egentligen inte gå och lägga mig men måste nog om jag ska klara av att gå upp så jag kan vara på jobbet klockan 7 i morgon. Jag hatar dessa mornar när man inte får ligga kvar, idag var det verkligen en riktig höst morgon. Sommaren ja vad blev det av den.....just det den kommer ju V33:)

Dagens låttips: Way I are - Timbaland feat. Keri Hilson & D.O.E.


Lev väl mina vänner

Över och ut
/Stefan

Kommentarer
Postat av: härensjö

Tjena,
Idag var en sadan morgon for mig. Ville inte alls stiga upp, aven om solen sken och vadret var kanon. Alltid svart att dra igang efter en lang helg. Var ju ledig mandag och tisdag. Idag har jag bestamt mig, ska till tandlakaren! jag har tandlakar skrack, sa jag drar mif for det. Men idag ska det ske!

2007-08-01 @ 03:00:07
URL: http://harensjo.blogspot.com
Postat av: Helen

Hallå Stefan !
Tack för grattis hälsningen....
Stackars dig som är förkyld,,,, inget kul.Hoppas ni hade det bra med partajandet i helgen. Vi hade jätte skoj på Raphsody and rock.
må så gott

2007-08-01 @ 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0