Äntligen

....har man fått en välehövlig semester det ska bli så jäkla skönt. Ledig i morgon och ska packa och fixa sedan blir det tidig sänggång på kvällen i morgon för tidig avresa mot Kastrup med destination Aten.....fast hur fan ska jag ta mig till Kastrup....jaja det löser sig har ju hela dagen på mig i morgon att lösa det.

Helgen tillbringades till att börja med på fredagskvällen i Malmö och ett fantastiskt hockey derby mellan Malmö-Rögle som inte kunde slutat på ett bättre sätt en mycket spännande och rafflande som till slut vanns av Rögle med 3-2 efter att Kenny Jönsson avgjort med ett av dom snyggste målen jag sett. Sedan på lördags förmiddag satte jag mig i bilen och gav mig norr ut mot dom småländska skogarna. Blev en lunch hemma hos mor och far och sedan på efter middagen gav jag bror och Bergh oss hem till Berghs föräldrar för att titta på HV-FBK också en match som inte kunde fått ett bättre slut, försökte få Pelle att titta på den men eftersom verken jag eller Henke fick tag på han under eftermiddagen så vissta han antagligen att det skulle gå som det gick 3-0 till HV, och äntligen fick Lance Ward sitt första matchstraff kanske lite löjligt med tanke på att han aldrig flög på någon men ändå:).
På kvällen åkte jag ner till familjen Kardebratt för en jätte trevlig middag med lite vin och spel, och hur det slutade tänker jag inte tala om men jag skyller på att jag blivit Skåning:)
På söndagsmorgonen vaknade jag med en lätt nervositet för besöket i kyrkan och mötet med familjen Jansson, det var riktigt jobbigt men samtidigt  väldigt skönt att få träffa dom efter som jag inte kan delta på begravningen.
NÄr vi kom tillbaka efter kyrkan tog jag kameran och försökte fånga lite bilder inga som var sådär jättebra men jag lägger upp ett par stycken.

Lev väl mina vänner och ta hand om er

Kram
Stefan

image21
Finbesök utanför köksfönstret.

image22
Julius visar sin senaste konst han lärt sig, man blir alltid ordentligt omhändertagen när man kommer hem till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0