En underbar helg

image13

eller hur visst ser det najs ut.
Fredagen blev betydligt mer livad än vad det var tänkt från början, vi började med att när Bergh och Jimmy kom hit gå till Torstens och tänkte ta en after work men vi fick snabbt tänka om det var så vansinnigt med folk, så vi knallade till Telegrafen i stället och käkade där och tog ett par öl. Sedan gick vi tillbaka till Torstens igen och tog en öl där sedan gick vi hem och fortsatte lite hemma. På lördagen anslöt även Bebben och när han kommit hit så tog vi oss ner till stationen och satte oss på tåget mot Helsingborg och knutpunkten där vi tog en trappa upp och köpte en tur och retur till Helsingör, och det var ganska förväntansfulla grabbar....:)

image14

...som ställde sig på färjan mot Helsingör. Vi hade en helt fantastisk dag när vi satt på torget och bara njöt av livet och det fina vädret, det var nog en av dom finaste dagarna detta året. Tack för att ni kom och gjorde detta till en helg att komma ihåg.
Igår var man ganska trött, men på eftermiddagen var det hockey Rögle tog emot Bofors och det var en riktigt bra och underhållande match, Rögles 2-0 mål var bland det snyggaste jag sett någonsin, det var precis vad man kan kalla en rökare i krysset, Rögle vann matchen med 5-2. Och i morgon är det drabbning i elitserien igen för vårt kära HV blå. där vi tar emot Luleå i Kinnarps arena, det är ju faktiskt inte annat än att man saknar templet ganska så rejält, så det är ju tur att Rögle finns hä ri Ängelholm.
Jag pratade även med Maria igår och det var så härligt att få höra hennes röst nu när hon är så långt borta, hon hade det bra men det var väldigt fullt upp på dagarna.  Hoppas tiden går fort tills hon kommer hem....eller jag får nog skriva tills jag kommer hem, jag är ju borta när hon kommer hem.

Nu blir det en god natts sömn

Lev väl mina vänner och ta hand om er
Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: Annelie Alm

Hej Stefan
Hur har du det? Känns det bra att ha blivit Skåning :)
Gick in på din block med hopp om att hitta en e-mail adress till dig. Kan inte du skicka ett mail till mig så kommer det ngt kul tillbaka.
sänd på [email protected]

Ha det så bra.
KRam
Annelie

2007-10-09 @ 22:24:32
Postat av: Maria

Hej alskling.. kul att se bilder fran hemma :) puss puss

2007-10-10 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0