Ensamt

Jaha då sitter man här i sin ensamhet och bara tar det lugnt. Körde igår upp Maria till Båstad för vidare transport mot Arlanda och flyg till Egypten, fick ett sms idag vid halv tolv tiden att allt var bra och att det var +32 grader, det är ju inte alls vad man längtar efter:)
Det känns lite ensamt nu när man har vant sig vid att vara två, men det ska nog gå bra, det är ju bara tre veckor och tiden går ju fort när man har roligt så det får bli att se till att man har jävligt kul:)

I helgen kommer Bergh och Jimmy på besök det ska bli riktigt roligt, i morgon (läs fredag) så ska vi gå på after work på Torstens det ska bli najs. Lördagen vet jag inte alls hur den kommer se ut, men risken är ju att det blir party.
Sitter och följer hockeyn via nätet nu och det går bra för HV 2-1 mot timrå och det skulle ju vara fin fint om det kunde hålla i sig, tvyärr så leder ju både FBK och DIF i skrivande stund, men mycket kan hända. WIC85 vann igår sin första match i innebandyns elitserie, och Rögle åkte på smisk mot Leksand med 3-2.

Nu ska jag ta och tvätta mig lite..

Lev väl

Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: Pelle

Har du inte säsongskortet från Canal +? Det har jag - alla matcherna i hela elitserien direkt i TVn. Jag tittade givetvis på FBK-Brynäs. Ny komfortabel seger. Ledning av serien trots en match mindre spelad och med
massa plusmål!

2007-10-04 @ 22:19:19
URL: http://www.synthfan.blogspot.com
Postat av: Helen

Tjenare på dig !
Hoppas att du får en super helg med grabbarna...KAnske blir en supaaar helg... hi hi
SKämt åsidor, ha det bäst. / fam KArdebratt

2007-10-05 @ 18:22:35
Postat av: Pelle

Hörde precis att Remstrand sagt upp sig i HV med omgående verkan. Verkar inte vara så bra med stämning i laget i motgångarna...

2007-10-05 @ 18:58:03
URL: http://www.synthfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0