Jag är kass....

......på att blogga nu för tiden, undra om det är för att hösten har börjat smyga sig på och man helst intar soffan när man kommer hem från jobbet. Nåja det får bli bättring på det.
Helgen var helt perfekt, det var mycket fest och mycket jobb. I fredags jobbade jag 12-21 så det var skönt att gå hemma lite på förmiddagen och fixa inför Marias fest på kvällen, så när jag kom hem så var det fullt ös, själv tog jag det väldigt lugnt i och med att jag skulle upp och börja jobba 7.00 i lördags. Men i lördags kunde jag vara med på hela festen och det var jättekul, Maria fick många fin presenter...jag har inte uppvaktat än och vad hon kommer att få kan jag inte avslöja än. Och igår söndag var det kallas med släkten på Lilla Heagård, det var jättetrevligt med mycket goda kakor och god smörgåstårta. Denna veckan kommer nog bli förhållandevis lugn, Maria åker på onsdag....det kommer bli väldigt tomt här hemma utan henne, så jag hoppas att tiden går fort till hon kommer hem igen.

Nu är det snart dags för mat och medans jag väntar på den ska jag slänga in ett filmtips, det var länge sedan sist.

Tipset: Remember The Titans

Lev väl mina vänner

Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: härensjö

Tjena,
Later som en bra helg! Sjalv gar jag pa semester fran och med idag! ska bli riktigt jakla skont. Vi drar till havet i borjan pa nasta vecka. Vad hande med HV71? :)

2007-10-02 @ 10:30:58
URL: http://harensjo.blogspot.com
Postat av: Pelle

Dåligt med skriverier om HV71 just nu tycker jag....

2007-10-03 @ 14:07:13
URL: http://www.synthfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0