Seg dag

Ja idag har det verkligen varit en seg dag, jobbade förmiddagen sedan var det lite tvätt och städning som föll på schemat i eftermiddag. Passade även på att sova ett litet tag eftersom dom senaste nätterna inte givit så mycket bra sömn, men nu börjar det falla på plats och tankarna skildra sig lite så det känns lite bättre.
Mest av allt önska jag att Maria vore hemma nu, men hon har en vecka kvar där nere. Pratade med henne igår kväll och då lät hon lite piggare och hon skulle bli utskriven från sjukhuset nu i kväll, det känns i alla fall väldigt bra.
Kvällen spenderades framför tv:n och en fotbollsmatch som väl inte var någon direkt jättehöjdare, vi får hoppas det går bättre på fredag när Rögle åker till Malmö för ett hett derby, vi är några stycken som ska åka ner och titta på matchen, det ska bli kul, resten av helgen funderar jag på att spendera uppe i småland, men jag har inte bestämt mig ännu.

Nu blir det sängen och sova sju kvart i timmen

Lev väl mina vänner
Kram
Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0