3 Pinnar

Äntligen har elistserien dragit igång, och det kunde ju inte börja på ett bättre sätt än att få se HV piska Frölunda i ett fullsatt Kinnarps, det var en bra amtch tycker jag, förutom att Kenta gjorde misstaget att sätta Lance Ward på bänken. Hoppas han får spela mer nästa match.

I går var jag och Stefan (Marias bror) och kollade på Rögle som spelade mot Sundsvall hemma, det var riktigt kul att få uppleva det, kommer nog bli en hel del matcher denna vinter.

Annars är läget under kontroll här i skåne, helgen var kanon, i fredags var vi i Skurup och grattade Marias kusin som fyllde år det var jätte trevligt. Lördagen bestod av en del jobb sedan körde jag ut till Lilla Heagård där förberedelsen pågick för fullt inför Skördefesten, det var en mycket trevlig tillställning. Vi åkte hem ganska tidigt Maria skulle jobba igår så jag var själv nästan hela dagen så jag gick och plockade lite med mina grejer som jag har flyttat hit, så nu kan man hämta ett nytt lass:) det kändes helt underbart att få plocka in mina grejer här hos Maria.

Lev väl

Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: Helen

Kan tänka mig att du trivs nu när ni ska bli sambo. Jätte kul att ni tagit det steget. Må så gott o trevlig helg på er kram Fam Kardebratt

2007-09-28 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0