Idol 2007

Jaha då var det dags för idol 2007, man kan ju bara säga efter att ha sett programet att vissa gör ju allt för att bli sedda och kända, men visst finns det verkligen guldkorn där ute, men jag måste nog säga efter dagens program att min Idol var han med keps pilot glajjer och polisskjorta som drog av ett riktigt herrejösses medly....han var grym.
NU var det ett tag sedan jag skrev här, helgen har mest bestått av jobb ( så ovanligt) i fredags hade vi inventering men det gick bra och jag var hemma vid strax efter 24 men det var jäkligt tungt att gå upp och börja jobba vid 7 igen i lördags morgon, Maria var med och räknade och det gjorde hon helt förträfligt bra....än en gång älskling tack så mycket.
Söndagen var lugn och mysig vi var i Åstorp och fikade hos Marias farmor och farfar, dom var jättetrevliga och roliga. Sedan var det mest slappe som gällde i  söndags. Igår var det åter igen vanlig jobbdag funkade perfekt skönt nu när semestrar och sådant är över. Igår kväll var vi nere i Helsingborg och gick på Olympia och kollade på HIF, det var ingen större hit Djurgårds packet vann med 4-1. Det var kul att få se Renee Makondele göra sin premiär för HIF, ge han och Henke ett par matcher och dom blir grymt farliga.

Helgen som kommer så blir det en tur upp till dom småländska skogarna igen, fest hos Sofia och Thommy på lördag, och på söndag blir det en riktig favorit i repris......ett gästspel i töråshallen med grabbarna...det ska bli jäkligt kul....målet är att få omkull Pelle minst 3 gånger;)

Lev väl
Kram
Stefan


Over and out

Kommentarer
Postat av: härensjö

Hahaha....se till att Pelle far kampa ordentligt!

2007-09-05 @ 04:48:56
URL: http://harensjo.blogspot.com
Postat av: Pelle

Få omkull Pelle minst tre gånger? Har du styrketränat eller är du inte nykter ;-)
Du är välkommen att försöka men jag tror du har större chans att springa ifrån mig än att välta mig. Ta med dig benskydden - här ska rensas!!!

2007-09-05 @ 19:14:55
URL: http://www.synthfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0