Ledig onsdag men fullt upp...

Ja så är livet i skåne just nu. Dagen började toppen med en lugn start och frukost framför tv:n det var gott. Tog sedan och diskade upp efter våran middag vi hade i går kväll, fläskytterfilé med pommes och bea mumsigt värre. Efter det tog jag mig ut till Östra Ljungby och hämtade hemmabio och datahögtalare och lite andra bra att har grejer, vi förkunnade i dag att flyttlasset mot Ängelholm har börjat gå och det känns riktigt bra:)
När jag kom tillbaka hit så hade Maria redan kommit hem och vi åkte ut till Lilla Heagård och vaxede hennes bil och träffade hennes föräldrar, vi ska dit på lördag och gå på skördesfest, det ska bli riktigt kul.
Igår var jag så jäkla sugen på att åka och kolla på Handboll men när jag satt i bilen på väg hem från jobbet så tänkte jag att jag orkar inte det, och det kanske var tur 8 bollar i baken....stämmer det Pelle:)
Resten av veckan är det också fullt upp, fredag ska vi till Skurup och gratta Marias kusin, och på lördag är det som sagt fest men först blir det lite jobb.

Nu är det snart dag å sova

Lev väl

Kram
Stefan

Kommentarer
Postat av: Pelle Albertsson

Nä, handbollen var ingen succe. Inget som kanske var skitdåligt. Men bara lite sämre på det mesta ger totalt lite skillnad efter 60 minuter. Hoppas på bättreing hemma mot AIK på lördag. Gratis inträde. Är du hemma då Stefan så kika upp! Ha det!

2007-09-20 @ 22:14:56
URL: http://www.synthfan.blogspot.com
Postat av: Helen

Tjenare Stefan !
Hoppas festen förra lördagen var lyckad. Just nu sitter vi och väntar på Patrik och Elsa som ska komma och hälsa på. HA en trevlig helg.../ Fam KArdebratt

2007-09-22 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0