Nu börjar det....

...japp idag hade vi första mötet inför våran ombyggnad av butiken, mannen som ko idag var Håkan Frimodig färskvarukonsult på ICA, det roliga är att han var konsult när vi byggde butiken I Anderstorp så det ska faktiskt bli kul att jobba med honom igen, han är jäkligt duktig. Men dage nkunde börjat bättre återigen möttes man av en förskräckllig syn när man kom till jobbet. Inbrott igen andra gången på kort tid...men jag  vet inte man kanske ska vänja sig att det är så i Bronx...oj nu blev det fel Bjuv var det ju.
Igår var jag ute och motionerade tog ett varv på slingan här i Ängelholm det kändes jäkligt bra snart kommer man in i det riktigt ordentligt, och då jäklar ska jag springa ifrån Pelle på fotbollen:)

Helgen kommer tillbringas i Småland, åker upp till Anderstorp i morgon för att sedan fortsätta till Jönköping på lördag och inflyttningsfest hos Micke och Pia.
Nu ska jag och Maria förvälla svamp som min kära mor och far var här och lämnade av tidigare idag, tack så mycket.

Lev väl

Kram
Stefan

PS
I morgon börjar hockeyallsvenskan, Rögle inlder mot Nyköping:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0