Avslutningsmiddag...

...var det igår i Lindab arena. Inget märkvärdigt alls, men jag tycker ändå att det var en fin vink av dom, styrelseordföranden i RBK var där och höll tacktal, och det var fina ord han öste över oss. Rögle har tydligen fått väldigt bra kritik från hockeyligen av genomförandet på sina hemma matcher. Sådant är väldigt kul att höra, för det är ju ändå en hel del tid man lägger ner på det, och hade jag vetat hur mycket tid det kostade så är jag inte säker på att jag hade hoppat på detta tåget, men som nyinflyttad i Ängelholm såg jag ju detta som ett pperligt tillfälle att lära känna lite folk, och så mycket folk man lärt känna, det är skitkul.
Ordförande sa några oerhört tänkvärda ord igår och det ligger nog något i det annars hade inte Rögle BK varit där dom är idag. "Man ska inte fråga sig vad klubben kan göra för mig, man ska fråga sig vad jag kan göra för klubben" och det är nog något man ska ta med sig varje dag i alla situationer. Vad kan jag göra för mina vänner? Har jag gjort någon glad idag? Har jag fått någon att le eller skratt idag? Tänk om alla kunde levar efter det..

Ja nu blir det inte så mycket bloggande eftersom det börjar lacka mot jul, innebär oerhört mycket jobb och att man är välsigt trött på kvällarna, idag stupade jag på soffan och slocknade ordentligt. Så nu ska jag helt enkelt ta och lägga locket på datorn ta en dusch och stupa i säng

Tillsvidare
Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0