Ett gott skratt förlänger livet...

....säger dom lärda. Och om det stämmer kommer jag nog leva i minst hundra år till så som jag skrattade igår. Gårdags kvällen spenderades på Helsingborgs Stadsteater och föreställningen Fullbokat med Morgan Alling, en enmanna show där Morgan spelade 40 olika karaktärer. Och på vilket sätt han gör det den karln är helt sanslös, jag skrattade så jag hade ont i magen. Verkligen ett tips i all julstress att ta sig den lilla tiden och se till att man får ett gott skratt. Regisör till pjäsen är Johan Wahlström mest känd från Parlamentet, helt plötsligt stövlade han in i salongen och satte sig på stolen framför oss, bara det var ju värt att skratta åt:)
I övrigt märks det att det börjar bli jul, ska faktiskt bli skönt när den tiden är över på ett sätt.
I morgon är det dags för match igen borta mot Skellefteå och jag hoppas och tror att dom grön vita kommer hem med 3 poäng i väskan.
Dags att sova

Sov gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0