Faan

Återigen blev det förlust för RBK, det måste bli poäng snart annars är det KS som gäller, sista matchen på lördag hemma mot Linköping, årets högriskmatch #1, vi publikvärdar ska samlas redan klockan 13, men det ska bli jäkligt kul hoppas på mycket bra tryck i hallen.
Annars då? Jo för fan, trött som tusan men annars är det helt ok, blev lite irriterad på en våg på jobbet som inte ville som jag ville. Hoppas det inte blir något jobb i helgen behöver denna helgen att vila upp mig på.
Det har varit kallt i Naimakka idag ser jag på tv nu -34,4 brrrr

Lev väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ha ha ha ha ja den där vågen hörde vi talas om....

Leif blev nog lite rädd för dig...ha ha ha!

Nu har jag gjort mitt på jobb denna helgen!!

Från Måndag kör vi fram till julafton!!!! Jippie

Ha det

2008-12-13 @ 15:59:10
URL: http://www.kiwan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0