Merry nytt year

Verkar visst vara inne att göra en årskrönika, men jag hoppar över att göra det för detta året har mest bestått av en sjukt massa jobb och vart har tiden tagit vägen, jag säger som jag gjorde i ett inlägg tidigare, dom säger att tiden går fort när man har roligt....satan vad jag måste ha kul då. Det känns som det var i går som vi var ute i Höja och firade nyår. I år firas nyår helt alena men jag har en fin köttbit i kylen som jag säkrade upp med för säkerhets skull, ryggen är värre idag igen och jag vågar inte chansa, vill att den ska vara i ordning till V4 då det bär av till Sälen och räkna med att jag ska åka skidor det ska gå något så in i h-vete är så enormt sugen på att testa mina nya, bindningarna är inställda och dom bara står och väntar på mig, i bland är det nästan så jag blir lite rädd och tror att dom är lite för snabba.....men men....citerar det berömda citatet från Freeride "Every turn is a sign of fear"
Och visst ska inte sticka under stolen att det känns jobbigt när Maria inte är här, och just nu saknar jag henne sjukt mycket. Men hon har det bra och trivs, det är det viktigaste.
Har kikat runt här i kväll på lite olika bloggar och som vanligt måste man ju kolla in Magnus Nyström på Expressen en fantastisk hockey skribent så här skrev han på sin blogg:

Då var 2008 över.
Och här delar jag med mig av några höjdare:
* Hockeyarena: När det är som bäst i Lindab Arena i Ängelholm, då är man också bäst i Sverige.
Och det måste upplevas på plats, bra drag under galogerna

Ska se om jag är kappabel till att fota vis tolvslaget, måste se om jag fixar att plåta lite fyrverkeri.

Jag vill passa på att tacka min älskade sambo, mina vänner, mina föräldrar och mina arbetskamrater att nit gjort detta året till ett mycket händelserikt och roligt år, tack för att ni finns.

Lev väl mina vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0