Photo session

Japp så har jag äntligen varit ute med kameran. Men det satt långt inne. Har inte alls varit på humör idag, men insåg att det går inte sitta inne en hel dagen även om det gör lite ont, och visst det var ganska skönt att komma ut även om det inte blev så länge. Men här kommer i alla fall resultatet från den lilla utflykten.















Japp detta var vad jag hade att bjuda på i bildväg idag. Jag satt och kollade lite på fotosidan innan och blev lite sugen på att testa självporträtt...kan vara värt att testa i alla fall.

Till min stora glädje, och förtret, tog Rögle en oerhört skön seger hemma mot Luleå som ledde serien inför denna omgången. Rögle hittade tillbaka till det spel man hade i början på säsongen och då är man ett svårstoppat lag...är det slut på kräftgången nu?

Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0