Rassel rassel...

....sa det i ryggen idag när jag var hos kiropraktorn. Ringde med inte allt för stort hopp om att få någon tid på denna sidan årsskiftet, men idag 16.30 det gillar jag när man blir omhändertagen så snabbt när man har ont. Ska på återbesök på fredag men sedan ska man vara fit for fajt igen.

Och till min stora glädje såg jag att det visas en JVM match ikväll i någorlunda vettig tid så det får man ju ta och kolla lite på helt klart. Bra start på sista veckan på året...

Lev väl mina vänner

Dagens hjälte: Nils Nelsson Leg. Kiropraktor, Kiropraktorhuset i Ängelholm

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina Stefan, tänker på dig

2008-12-31 @ 13:22:48
URL: http://rosavinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0