Skäms..

....oerhört för mitt sanslöst dåliga bloggande, nästan lika dåligt som Rögles dåliga spel igår. Hockeyn tar ju som ni säkert vet upp väldigt mycket tid, men det är värt var enda sekund varenda minut varenda timme, en helt fantastisk avkoppling eller det är det ju inte egentligen, men man får träffa så mycket roligt folk, och det är mycket värt. Jaja jag hoppas dom rycker upp sig och tar tag i defensiven och hittar samma spel som dom inledde säsongen med.

Annars då?
JO fan, det rullar på som man säger, det är mycket nu. Snart jul och om två veckor åker Maria till Sälen och ska jobba över vintern, både roligt och tråkigt måste jag säga. Men det är ju ett ypperligt tillfälle att för mig få åka lite skidor, var för övrigt och investerade igår ...


Japp här är dom...visst ser dom snabba ut:)

Ska enligt rykten vara enormt snabba...och det gillar ju jag


Sitter framför tv:n nu och kollar på Postkodmiljnären där det idag ska visas från Anderstorp, ska bli kul och se om det är några kända ansikten med i rutan.


I morgon jobb och eventuellt hockey på någon av stadens pubar, kvällen avslutas kanske hemma hos Anders om man orkar.

Söndag ska mor och far komma hit ska bli riktigt kul


Lev väl mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0