Ledig dag

Jag har idag haft min första lediga onsdag på hur länge som helst det är säkert minst två månader sedan och det har varit hur skönt och välbehövligt som helst, men nästa vecka blir det semester, det ska bli så skönt att få ladda om batterierna lite. Blir väl en runda upp till småland under veckan.
Resten av denna veckan blir det mest jobb jobbar låsning på fredag och lördagen är min med jobbe lördag sedan blir det en väldigt lugn helg. Maria ska åka till Linköping över helgen så jag är gräsänkling men som sagt det blir en väldigt lugn helg. Ska bli rätt konstigt att inte ha henne hemma det kommer nog kännas lite tomt, fast det blir ju inget bråk om fjärrkontrollen till tvn:)
Idag var jag faktiskt ute en liten sväng med kameran den har man inte slitit hårt på sista tiden blev väl inga direkta höjdar bilder direkt frös så galet så jag var inte ute så länge men här kommer i alla fall ett smak prov på rusningstrafiken i Ängelholm.

image26

Jaha det var allt för idag.
Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0