Dags att köra igång igen

I morgon är det återigen dags att gå till jobbet. Det ska faktiskt bli riktigt skönt, den här sista veckan har jag inte en aning om vart den har tagit vägen tycker ändå att jag inte gjort något speciellt. I måndags hämtade jag nya soffan och det tog iofs hela dagen eftersom det strulade. I tisdags och onsdags så slipade jag och lackade vårat köksbord, resten av tiden har man nog tillbringat på stranden och det har varit underbart med tanke på denna värme som varit sista dagarna....tur att det finns kylrum på jobbet man kan gå in i och svalka av sig lite.
Summa sumarum semestern har varit riktigt bra jag har fått lite av allt fest, slappe, sysselsättning och bara tagit dagen som den har kommit och det är så det ska vara när det är semester tycker jag:)
Tror jag ska ut och fota lite i kväll, Maria jobbar sent idag så jag får sysslesätta mig själv.


Lev väl mina vänner

Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0