Tomten...

...kom på besök till butiken i förra veckan, vi hade lite försmak av julen med avsmakningar för våra kunder. Tomten tog emot önskelistor från barnen och delade ut godispåsar till dom som varit snälla. Han fick in en önskelista som var helt otrolig. Ska skriva av den här. Läs och njut:)

Julias önskelista till jul

En spark sykel till pappa
en ny egen kortlek
Jete myket nya pyselsakor
fina jins och tunika
lilla melodifestivalen till min sterio
nya kattleksakor till Flisan
en till katt unge
en ny nale kalender
nya strumper
knä skyd arm bågs skyd och hand skyd till mina inlains
Filmen Airbuddis
en tugomimaskin
pengar
Jete rolig bilbana
en stor stutsimata
en fin mobil såm har vilken färg såm helst
en fot boll i numer 4
gardinor till mit rum
katt teke och kude....kiti
ett skriv bord
ett geim boj såm är mit eget
vajt bord pena i vilken farg såm helst till min wajt bord
nyt garn jarna all ferg men absolut med svart och vit farj

Vad säger man, en sak är ju säker i alla fall, det ligger mycket förväntan och hårt arbete bakom den önskelistan.

Bjuder på ett par bilder på tomten




Det var allt för idag

Lev väl mina vänner och ha ett bart underliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0