Ahhh perfekt

Etfer en ganska så jobbig dag på jobbet fick dagen ett perfekt slut.
Dagen började inte bra, med en värkande rygg och en nästan ofrivillig sovmorgon, gav man sig iväg till jobbet och insåg att det skulle bli en myckt tung dag, hann i alla fall i tid.
Etfer en stund trillade en inbjudan om att se hockeyn på dator i kväll men just då kände jag inte så jättemycket för det. Men allt eftersom dagen gick och humöret steg blev man även sugen på att se matchen i kväll, och just då nådde ryktet även mig att matchen skulle visas på storbild på Bahnhof...saken var biff.
Sen på vägen hem från jobbet så backade mitt sällskap ur...men jag kände det att jag kan fan inte ligga hemma och tycka synd om mig själv i kväll, och eftersom det är bra för ryggen att röra på sig beslutade jag mig att gå dit själv.
Och dom om min förvåning när jag kommer in så står det 0-4 på skärmen...jag trodde knappt inte mina ögon jag frågade första bästa person om vad som hade hänt, och han svarade att det har varit fyrverkeri.

Jag tycker det såg ut som en riktigt komfortabel seger i kväll, och att den kom på bortaplan det är mycket bra. Det jag tar med mig hem från dagen match är att det börjar bli mål i PP. Guldstjärna idag....hmmm jag ger den faktiskt till Cristopher Nihlstorp.

Dags att sova.

Lev väl mina vänner

Glömde en sak...

Vill hänvisa till dagens bästa blogginlägg i cyberrymden

http://hd.se/sport/blogg/hockey/2009/03/18/gick-namndens-snack-sa-har/#comment-1917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0