Första hemma

Då är det dags för första hemmamatchen i kvalserien. Idag kommer dalmasarna från Leksand på besök. I förra årets kvalserie blev det förlust för dom grön vita hjältarna, men det är något jag inte tror kommer hända idag. Det kommer bli en riktigt tight tillställning, och jag vill se ett betydligt bättre försvarsspel än mot Lakers mindre induvidella misstag och framför allt nu är det dags att börja åka skridskor och ta fram farten och intensiteten.
Det kommer nog bli en mycket intresant match på läktaren med, en sak från läktarn vill jag däremot inte höra idag och det är en massa slag ord mot Jan Huokko, det känns som den tiden är förbi, någon  liten ramsa kan väl få komma men det får inte bli för mycket. Idag vill vi ha skönsång och mycket humor  på läktarn.
Mitt tips idag blir 5-3, Vad tror ni?

Kämpa Rögle, mot seger ska vi gå

Lev väl mina vänner, återkommer  efter matchen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller med dig. Det ska koncentreras på att forca Rögle framåt på läktaren idag! Positiva sånger! =)



Jag tror det blir 4-2!

2009-03-15 @ 14:18:51
URL: http://rogletjejen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hoppas du satsade en slant på det resultatet:)

2009-03-15 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0