Från att vara på piss humör...

...till att bli som ett barn på julafton är steget ganska långt. 
 Vaknade idag vid strax före 5 och kände att detta kommer bli en helvetes dag, och så blev det fy så ont i ryggen jag hade och har haft hela dagen, känns väl lite bättre nu efter en värktablett lite linement och en stund på värmedynan, dock är jag på mycket bättre humör, därför att jag vid två tiden fick ett SMS att mitt paket från Cyberphoto fanns att hämta på ICA Supermarket i Ängelholm, så jag tog vägen förbi när jag körde hem. Väl hemma packade jag upp mitt paket med mitt nya objektiv i, shit detta är nog bästa köpet jag gjort på väldigt länge. Har inte tagit några bra bilder mer än att ha provat det lite, lägger upp ett par smakprov här inför vad som komma skall, till helgen måste det bli en photosession Macro...









Japp som sagt ingen energi lagt bakom bilderna men jag hoppas på att kunna bjuda på något riktigt fint till helgen.
Jag vill samtidigt tacka alla som har givit så fin feedback på mina publicerade bilder, det gör att man vill fortsätta, TACK.

Helgen som gick spenderades i Jkpg med tre tokiga hockeyfanatiker...hockeyn ja den tänker jag inte säga så mycket om, men vi hade förbannat kul i alla fall. Det jag kommer nämna är att Rögle har kickat tränaduon Peter Johansson och Björn Hellqvist, ny tränare blir Gunnar Persson och om det är bra eller dåligt återstår ju att se jag tror dock att det är rätt man på rätt plats inför stundande kvalserie, Daniel Johansson har förlängt över ett år till, Daniel som jag tycker har spelat stabilt i slutet på serien.

Dags att återgå till innebandyn som just nu står 2-1 till......förlåt 3-1 till Dalen i mötet med Warberg...tror ändå att WIC vänder och tar hem segern i kväll...det possitiva i kväll är att Täby också ligger under, men allt kan definitivt hända i innebandy.  LADDA BÖSSAN KIMMO

Lev väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vi ska vara mycket glada för Daniel Johansson. Han är riktigt bra och har hjärta.

Gunnar Persson är också bra! Mycket trivsamt att det blev han som tränare.

Han kan ju som bekant förmedla en gedigen team-känsla!

2009-03-02 @ 22:01:29
URL: http://rogletjejen.blogspot.com
Postat av: Sophie

Åhhhh vad avis jag e på ditt objektiv..... Förrsten ska kanske lära mig använda kameran innan jag köper ett nytt objektiv...

Väntar med spänning på bilderna!!!!

Hoppas ryggen blir bättre snart!

2009-03-03 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0