Nerver

Det börjar dra ihop sig till årets rysare. På fredag börjar kvalserien, och jag sitter här efter dagens match mellan Växjö och Almtuna och hoppas innerligt på att Växjö vinner i morgon så vi får åka till Lakerdome i Växjö på fredag, för att sedan på söndag ta emot Leksingarna i Lindab Arena...räkna med att hallen kommer att koka.
Det kommer bli ett par veckor med nerverna långt utanpå skinnet stundar. Här kommer det bjudas på blod, svett och tårar och förhoppningarna är ju givetvis att det är glädjens tårar vi ska fälla.
Har många gånger undrat om det kommer bli samma stämning om Rbk klarar kontraktet i år igen, som det var 10e april 2008...ja det återstår att se.

Annars efter en tids bloggstop så flyter det mesta på, ryggen ska få intensiv behandling nu två gånger i veckan ska jag gå till kiron...hoppas det hjälper...det är svårt att vara på bra humör när det gör ont, och jag vill inte att det ska drabba min omgivning.
Helgen inleddes med en grymt trevlig After Work i fredags på Banhof, after work är riktigt underskattat. I lördags var man lite sliten så det blev en riktig slappe dag, tvättade lite sedan var det hockey på eftermiddagen för att sedan avsluta med en filmkväll.
Söndagen var det lite jobb på förmiddagen och på eftermiddagen fick jag möjlighet att spela innebandy, men det funkade i ungefär 45 minuter sedan fick jag kliva av, tråkigt innebandy som är så förbannat kul att spela men går det inte så går det inte bara att inse fakta.

Lev väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska du åka med AIA bussen?

Vi har inte möjlighet till det och jag ska försöka få tag i biljetter. Ska släppas imorgon på växjös webbiljett men vet inte om man kan köpa till borta där? vet du?

2009-03-11 @ 20:59:02
URL: http://rogletjejen.blogspot.com
Postat av: Jag själv

Lessen att jag inte svarat på din kommentar Lotta, men det verkar som det löste sig.

2009-03-14 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0