Play Off....

....ligger på soffan ooch försöker att vila mig lite är olagligt trött idag. Kollar på en halvtråkig match på tv mellan Mora och Almtuna där Almtuna i skrivande stund leder med 2-0 när det återstår ca 10 minuter av sista perioden, i och med det så är Mora utslaget ur play off och därmed klart för allsvenskan även nästa år. Något som jag blev väldigt förvånad över var att det inte var mer än knappa 1400 åskådare....trodde det fanns lite hockeykultur i Mora....men tydligen inte.
Annars är det ganska lugnt tycker jag,får ända fram till nästa fredag innan kvalserien går igång...det är lååångt dit. Sedan är det 5 hemmamatcher som väntar i Lindab arena och eventullt att det blir någon resa till någon annan stad för att hjäpa fram dom grön vita hjältarna, hoppas Växjö tar Play off spelet då är det inte så långt att åka.
Snart är det helg...igen har inga som helst planer för denna helgen ska bli skönt kommer nog om vädret tillåter vara ute ganska mycket...måste ju ut och testa mitt macro ordentligt:)
I morgon blir det ett besök till hos Kiron denna gången ska det vara en "stand in" som ska kolla på mig, ska bli kul och se om det blir samma dom av den eller det kommer några andra besked då. För övrigt så ska storbror oppereras i morgon, så i morgon ska tankarna gå till honom. Inget allvarligt som tur är, ljumskbråck, en ganska simpel opperation, men den känns ju lite efteråt.

Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0