Liv i bygget

Detta är nog första gången sedan jag flyttade in på Gasverksgatan som jag hör någon granne som spelar musik, annars har det nog varit mest jag som stått för den varan. Om jag inte hör helt fel är det någon uppoppad version på The Riddle.
Havregrynsgröt stod det på menyn idag, jävla hästamat, men vad gör man inte när magen inte riktigt hänger med då får man offra sig faktiskt. Annars då? Jo fan bara bra, höst/vintertrött som få men det går ju mot ljusare tider nu.
Tre sköna poäng av vårt RBK igår mycket välbehövligt. På torsdag är det match igen och då ska  man nog infinna sig i hallen om inte mor & far dröjer sig kvar för länge. Skellfteå blir ingen lätt nöt att knäcka men med stärkt självförtroende och en stark insatts från läktaren tror jag att det kommer bli uddamålsvinst.
Nu ska jag se om jag kan få igång Voddler och se om det funkar.

Ha ett bart underliv mina vänner

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0