Torsdagen den 12:e...

....har alltid varit och kommer alltid vara min oturs dag konstaterade jag idag. det sitter i från lång tid tillbaka har alltid klantat till det eller gjort mig illa denna dagen(mer än vanligt vill säga)

I alla fall torsdagen den 12:e november 2009 började inte på bästa sätt inte nog med att jag var tröttare och senare till jobbet än vanligt när jag kört ca 2 km märkte jag att jag glömt sätta på ljuset på bilen, utan att någon blnkade på mig. Väl på jobbet så började allt bra timmarna gick och jag väntade på mitt kött som jag var där för att skära upp. Klockan blev 11 och ingen leverans dök upp ringde leverantören och stressade på, 16.30 fick jag det jag gått och väntat på hela dagen, vid den tidpunkten hade jag tänkt att sitta och äta en god bit mat och ta en kall god öl innan hockeyn, men så jävla idiot tji man fick. var hemma vid 18,30 kastade i sig en gammal burgare en snabb dusch innan det var dags att bege sig till hallen. Väl framme vid hallen med spänd förväntan rotar jag i fickan efter biljetten och vad får man fram.....ett kvitto från Hotell Gothia Towers....funkade inte som biljett....som tur var så var Mariettes pappa så snäll så han körde tillbaka så jag kunde hämta min biljett.
Iofs hade det kvittat för det var dan ingen bra hockey vi fick se ikväll, visst många av dom tunga namnen borta men så jävla illa får det inte vara på hemma plan och för första gången är jag med om att publiksiffran gick under 4000....SKANDAL ÄNGELHOLM. Förlust 1-4 hemma mot pinsamma Tälje är absolut något att vara stolt över.

Jaja efter en sådan här dag vill man bara gräva ner sig och inte komma upp igen, men det tänker jag inte göra i morgon är det fredagen den 13:e en dag som brukar brinaga tur med sig för min del. Ska bli spännande att se hur morgondagen blir:)

Efter en sådan här dag, om det är någon mer som haft en lika irriterande dag, kan jag rekomendera att lyssna på Shut your mouth med Pain...

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0