Uppdatering...

...efter helgen.
Lördagen innehöll jobb till att börja med var ganska segt på jobbet, november månad är ingen guld månad.
Efter jobb begav det sig till Halmstad och min efterlängtade debut i båset som materialare, det var en ganska lugn uppgift måste jag säga, fylla lite vattenflaskor, dela ut tröjor och gå ut på isen och leda av spelare som fått sig en smäll. Det var faktiskt riktigt kul att stå i båset, kan jag tänka mig att göra fler gånger. Matchen som sådan var lite framåt tillbaka, med en stabil 2-0 ledning efter första och ett spel som var bra mycket bättre än halmstads kändes segern inte långt borta. Men i andra slutade grabbarna åka skridskor var långt efter och fastnade i Halmstads fälla med deras fruktansvärt fula spel 3-3 efter andra trots allt och i början på tredje kändes det som segern var väldigt långt borta när Halmstad gick upp till 5-3  och med mindre än fem minuter kvar så var ställningen oförändrad men  Jonstorp pressade på duktigt och lyckades både reducera och kvittera i slut minuterna...starkt gjort trots allt.
Kvällen fördrevs med Guitar Hero där jag blev fantastiskt utspelad och kortspel där jag inte blev lika utspelade dock ingen vinst där heller, och givetvis hinkades det vin fantastiskt gott. Söndagen åter jobb och åter kortspel, denna gången blev det en fantastisk seger tack vare ett kort, tänk vad spader åtta kan göra(nu kommer jag nog bli brutalt misshandlad:))
Seger för vårt RBK igår med 5-3 mot Färjestad, fantastiskt skönt efter platt fall i två matcher. På lördag kommer MoDo hit, känns ju oerhört lockande att ta sig till ladan och se Foppa spela, denna gigant av giganter.

Spikmatta is the shit

Över och ut

Kommentarer
Postat av: annika

Jag kan ärligt säga att jag hatar dig lite just nu...och spader åtta! onda ögat

2009-11-18 @ 19:32:10
URL: http://annikas1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0