Lovar inget

Sist jag skrev lovade jag att jag skulle försöka uppdatera lite oftare...gick ju så där kan man säga, så jag lovar faktiskt inte att det kommer bli bättre nu men jag ska försöka att bli lite bättre.
Livet rullar på som tåget och allt är bara fantastiskt bra. Jonstorp är platsen där jag numer spenderar mesta vakna tiden, en nära butik är det nu. Det har varit en kanon öppning och allt är hur jäkla kul som helst. Ryggen håller och hälsan är i behåll.
Hockeysäsongen har ju även dragit igång, och inledningen har ju varit både fall och seger men jag tycker att spelet är betyldigt bättre än jag väntat mig framförallt bakåt och målvaktsspelet, har skaffat nytt bredband hemma bara för att kunna se en del matcher via nätet:)

Thats it

Lev väl mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0